Till minne av Rozieta







                                                    1994-2009

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så tråkigt =(



Men hon har det nog fint där hon är nu..



Hoppas vi ses nån gång snart, nu har jag ju inga hästar kvar så det blir väl inte så mycket tävlingar men ska du hitåt och tävla nån gång så kan du väl höra av dig så kommer jag och tittar :)



Kram Pernilla

2009-05-20 @ 13:47:31
Postat av: Fia #18

tråkigt Carro... jag hörde det på mötet... hoppas du fick mitt sms... hoppas vi ses snart... massor av tröstkramar // Fia

2009-05-21 @ 10:50:24
Postat av: Pernilla



Mmm nu är det väldigt tomt i stallet :) Men förhoppningsvis ska jag väl hitta nån häst att rida på lite. Ska bli lite skönt att inte ha det varje dag bara. Kanske kan få rida lite på jobbet till hösten, får se. Jag fick hoppa in som lärare i företagsekonomi och projekt och företagande i höstas, det har varit jättekul! Så det verkar som jag ska fortsätta med det till hösten med. Och så ska jag börja plugga ekonomiför att sedan kunnabli ekonomilärare kanske.. Hur går det för dig medpluggandet? Långt kvar? Kramar

2009-05-25 @ 19:54:56
Postat av: Johanna Björkner

Världens finaste häst<33333

LOve rosieta forever:)

2010-02-21 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback