Mitt i natten som vanligt

Så var den här veckan snart slut med. Det går fort.

Har sjuk träningsvärk i mina ben sen gympasset vi hade i skolan igår. Och ändå gjorde jag bara halva Leg-matrixen. Hade jag gjort hela så hade jag nog inte kunnat röra mig idag. Rutinerat av mig att avbryta i tid.

Har tillbringat kvällen hemma hos Tellan och Torres. Svårt att låta bli lilla Torres, men det får jag sota för nu... nyser och kliar i mina ögon. Men det var det värt....tror jag.
Det var en mycket lovely kväll iaf... får göras oftare.

Daniel är i Sthlm hela helgen så jag har lägenheten för mig själv. Eller själv och själv... imån kommer Surte hit på förfest. Inte så själv längre då. Sen är det fest på HARD ROCK. Ja just det... det är det ni alla ska komma på!!!! Inte för sent än mina vänner....

Är ledig nästan hela nästa vecka. Hoppas på iaf någon dags jobb. Behöver dryga ut kassan lite.

En krokodil rikare... och inte vilken krokodil som helst heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback