Mission completed

Vi gjorde det helt enkelt! Vann matchen mot Ljungby och är därmed klara för spel i div 1 även nästa säsong. På egen hand.
Så nu känns det bra... det var ju ändå anledningen att jag gick tillbaks mitt i säsongen.
Efter segerdans och champagnesprut blev det en grym bussresa hem sen... gött hålligång. Mellanlandade hos Rune när vi kom till Gbg... innan utgång. För folk gick ut sen, men inte jag. Blev så sjukt trött där i soffan jämte Sandra så jag orkade helt enkelt inte. Jag var nöjd över det beslutet när jag vaknade imorse kan jag säg. Mycket.

Glad över att mamma och pappa åkte hela vägen till Ljungby för att se oss vinna. Det betyder så mycket. Även om jag var riktigt missnöjd över min egen insats.

Fick en känga av min brorsdotter i fredags på hennes pappas kalas. Jag hade visst inte skrivit grattis till henne på bloggen den 26:e november när hon fyllde år.
Johanna.... Grattis i efterskott! <3

Imorgon börjar en ny kurs. Träningslära. Kanske är bra för mig.... Beställde just en bok för 300 spänn... men just den här boken ville jag faktiskt ha.

Klockan är visst mitt i natten och Daniel har redan sovit minst en timme. Kanske dax att inta platsen bredvid honom...

Förresten. Nästa vecka är det fest på Hard Rock. KOM.

Kommentarer
Postat av: Johanna <33

Tihihi tack <33

2010-06-01 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback