Chill time

Jag har inte bestämt än om bloggen skall vara kvar. Har inte haft någon som helst lust att blogga det senaste... från början var det ju meningen att bloggen skulle handla om innebandy mest, men det har ju övergått till allt annat trams tyvärr...
Men helgen till ära....

Lyckades sträcka mig i nacken och vänster kappmuskel i tisdags på hästträningen. Fick en typ whiplash smäll. Det kändes. Trodde nästan att jag skulle missa matchen på lördagen ett tag, men med hjälp av diverse piller och salvor så kunde jag vara med. Jag var väl kanske inte så jättebra men vad gör väl det när vi ändå vinner med 6-3 mot (f.d) serieledarna...?? Tjejer, det är så här det skulle gått till från början!!

På något sett lyckades även Ljungby slå Färjestaden vilket betyder att vi har allt i egna händer. Det kunde inte gått bättre.
IBF GBG upp i serieledning med, man gratulerar. Tror tyvärr inte att dem har så mkt att säga till om i en eventuell kvalserie till elitserien men att vinna serien är ju ändå inte fy skam.

Jag tror faktiskt att sängen väntar på mig nu. Även om inte ögonen känns trötta än så behöver nacken vila....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback