Panik...

Om två dagar skall jag ha bestämt vad jag ska läsa nästa termin. Och jag har ingen jävla aning. Viktigaste frågan: Skall jag bara ha idrott eller ska jag läsa ett ämne till? Och om jag skall ha två ämnen; vilket mer än idrott? Matte är uteslutet för dit har jag ingen behörighet. Svenska och samhällskunskap är lika med att läsa ytterligare en termin vilket inte är jättelockande. Språk är jag ingen hejare på faktiskt, även om jag skulle vilja vara det. Då återstår typ NO-ämnena... men är det verkligen så kul? Aaaaaah. Jag blir tokig.. och får mer och mer panik.

Helgen har iaf varit bra. Har varit på landet, i Mollösund och på Marstrand.
Idag har jag varit och kollat på två Dumleslaget finaler. Surtes F20 tjejer som tyvärr förlorade och Pixbos F96 tjejer som VANN!!! Blev bra sugen på att spela lite innebandy nu... Men det är bara att vänta tills i augusti, så e det.

Försöker hitta sällskap till helgen. SM-finalerna i Globen, men det verkar som om planerna jag/vi hade har spruckit. Ville verkligen men just nu ser jag ingen lösning...  Någon?

Massvis med saker på min att-göra lista imorgon... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback