Det är mkt nu...

Bestämde mig för geografi. Så nu är det klart och nu är det bara att gilla läget. Blir säkert bra. Jag kommer bli expert på bergarter och klimatförändringar.

Helgen närmar sig med stora kliv. Ännu är inte allt löst. Daniel har dock fixat en biljett till matchen åt mig, gratis.. det gillar vi studenter. Och uppresan är också fixad. Får åka med Paula och fys-Fred. Blir ett trevligt återseende. Om jag nu inte åker med Jenni och co som de var tänkt från början. Fast mormor fyller år och jag vill dit och säga grattis och då kommer jag troligtvis inte hinna med Lerumsbilen.
Det stora problemet är nu boendet. Först var det tänkt att jag kunde få en plats på hotellet med Jenni, Julia och Micka men nu var tydligen den platsen upptagen och jag vet inte om jag kan med att bo med dem så att dem blir en för mkt. Visserligen gjorde vi så förra året men då var det ju lixom betsämt sen innan. Jag hatar att tränga mig på... Så letandet fortsätter.

Skall iaf iväg till Nol nu och få min rygg fixad... iaf delvis. Skall bli lite spännande att se vad han säger...

Några sköna timmar i solen blev det, om än med plugget i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback