Tomorrow

Så var det bara en dag kvar.... Som ett barn dagen innan julafton eller födelsedag. Tjiho.

Sitter å pillar med ett Vandringsarbete som ska vara inlämnat på måndag. Men eftersom jag åker imorgon skall det var klart idag. Väntar på ett mail med foton som ska med arbetet. Han har ungefär 40 minuter på sig att maila, annars hinner jag inte klart idag. som tur är är min lärare rätt snäll så hon kanske får mitt arbete när jag kommer hem igen.

Tippade seresegrare allså. Smickrande, men nog inte sant. Skall bli intressant att se hur tjejerna löser seriepremiären nästa helg. Får kolla resultatet på internet så fort jag får tillgång till en grekisk dator.

Dags att göra lite nytta igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback