Mittwoche

Bara halva veckan har gått, det återstår alltså minst 3 träningspass om jag inte räknar med ridningen. Fast det borde jag göra för det är nästan lika jobbigt det. Det är mycket nu, helt enkelt. Känner mig sliten i kroppen men det är bara att bita ihop.

En sväng på Ikea hanns med igår mellan gymmet och friidrottspasset  i skolan. Skall ha tag i en ny tvbänk, ett soffbord och ev ett nytt köksbord. Har en idé i huvudet vad jag/vi vill ha men än så länge har jag inte hittat nåt bra.
 
Har börjat en fysiologikurs nu. Två ord. Fy fan. En ny lärare som håller ett för högt tempo på föreläsningarna och dessutom virrar till det ibland. Svarar fel, ångrar sig och tar tillbaka . Längesen jag kände mig så korkad.

Huvudvärk = paus från datorn

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ny lärare? Anna?

2008-09-05 @ 12:36:08
Postat av: Carro

Jasse: Japp Anna.....suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback