Honey I´m home

Den bistra sanningen. Jag är hemma i Sverige igen.

Det har varit en av det bästa semestrarna ever. Kanonväder hela veckan förutom sista dagen då vi ändå skulle lämna båten på morgonen. Det känns visserligen som att man blivit bestulen på årets sista stranddag, men med tanke på att hela veckan kunde varit sämre så gör det inget. Vi fick en dag i Aten sitället, inte fel det heller. Har sett Akropolis och en massa andra kända ställen.

Det är verkligen ett helt annat Grekland man får se när man seglar. Inte turistköret lixom.
Dt första badet från båten strax utanför hamnen i Lavrion var helt magiskt. Nästan helt bleke och ett turkost hav. Ta mig tillbaka.
Har sett delfiner, strutsar, åsnor och andra djur.

Sitter här och samlar mig. Har några saker to-do idag. Skall bege mig till Skatås och springa en vända. Skall till stallet och rida. Har en lägenhet att få ordning i. En målare var här under veckan vi var borta och har målat om massa. och sen har jag även en jävla massa att plugga.

Och egentligen borde jag varit i Ö-vik för att spela match. Hoppas att det bli ett bättre resultat än gårdagens.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaså se där ja, har du också läst det=) spännande, denna cirkus, är så trött på den, men man kan inte heller låta bli att förundras över hur folk tänker=)

Det är bara fint här hur är det själv=) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback