En vecka senare...

Om tre dagar.....
- Är det sovmorgon...
-Sitter jag på ett flygplan
-Är det ca 25 grader på kvällen
-Kommer jag att få sova i en båt....
-Är det första dagen på en veckas segelsemester i Grekland!!!!

Man kan säga att jag längtar...

Men veckan som är nu är väl inte riktigt lika roligt. Går till fyra i skolan alla dagar, har ett vandringsarbete att skriva innan fredag, massa fysiologi att plugga o.s.v  o.s.v.
Ikväll skall jag iaf träna. Och imorgon.

Helgen spenderades i stallet och på IKEA. På tre dagar var jag på IKEA lika många gånger. Men nu börjar det väl likna nåt här hemma. Ska se om jag lägger ut några kort sen när det är helt klart. Efter semestern.

För nån vecka sen var det en idiot som kastade en nektarinkärna på min bil, när jag stod vid garageporten. Den kom uppifrån balkongerna och träffade mitt på motorhuven. Numera har jag en liten buckla på min motorhuv. Det är inte okej. Men tack som fan.


Lagar mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback