Turné

Om 6 h går bussen mot Mora. Jag har inte packat än. Har lagt fram lite, men jag borde packa klart nu. Täcke och kudde skall med iaf. Det går inte att spendera över 25 h på en buss annars.
Vi måste ju typ ha samma kläder hela tiden så jag vet inte riktigt vad jag skall lägga ner.... Ingen idé att packa för mkt som jag ändå inte får ha.

Var och handla förut allt jag skulle ha med. Frukost, godis och såklart, coca cola. Men tror ni inte att när jag kom hem från stallet var halva colaflaskan uppdrucken....suck. Bara att köpa en ny.....

Challengers-Lindås stod på kvällsschemat. En helt okej match, lite för lite derbykänsla. Det var iaf kul att träffa gött folk på läktarn. =)

Nä packa var det......

Åter på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

helloo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback