Tisdag..

Jag känner ingen riktig glädje längre. Det finns inte tillräckligt med energi. Det som var bland det bästa förut, känns som om det kvittar nu. Det känns inte riktigt rättvist, som att den lätta utvägen är den som väljs.
Och det gäller inte bara mig.

Skall strax kila ner till skolan och kika på tentan jag ska skriva om fyra veckor. I morgon börjar det nya. Minst en timme om dagen skall jag plugga fysiologi. Jag har sagt det förut, men den här gången är det på riktigt. Helgerna är fria däremot.
Det är inte mkt just nu som känns roligt.... tyvärr.

Men en sak jag ser fram emot är Annas fest på lördag. Tror det kommer bli riktigt roligt. Hoppas att tävlingen jag ska på under dagen inte drar ut på tiden så att jag hinner i tid.

Påklädning och en promenad till skolan nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback