Sleepy

Jag har längtat efter min säng sen jag gick upp i morse. Snart får jag lägga mig där igen. Förstår inte varför jag är så trött, sover ju ändå minst 7,5 h varje natt. Borde ju räcka.
Det jag inte gillar är att jag har jättesvårt att somna om igen, efter att Daniel gått upp. Förut var det ingent problem alls men nu ligger jag och vrider och vänder på mig och blir stressad för att jag inte somnar.

Jonna, Grettan och ni andra som klaga på att behöva åka från Götet kl 07.00..... Vad sägs om att sätta sig på bussen kl 05.00 på lördag morgon för en härlig färd till Mora? Matchstart 14.00. Bra förutsättningar eller vad?
Hemfärden från Umeå på söndag kväll blir också något extra.. Resan beräknas ta 13h och vi är hemma på måndag morgon. En god natts sömn.....

Pappa har varit här och hjälpt till med våra handtag till köksluckorna. Nu börjar det närma sig något som kan kallas klart.
Tack.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter hemskt, först att behöva vara resklar 05,00 en lördagmorgon, och som om inte det vore nog då så ska ni till Mora, Sveriges baksida. Blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback