På väg....

Äntligen har jag fått mitt csn. Eftersom det är ca 2 månader försenat med så fick jag ett dubbelt. Så nu har jag betalat tillbaks min skulder till Daniel och till mig själv. Lättnad.

Är fortfarande förkyld. Det är inte det minsta roligt längre. Vill kunna köra för fullt på träningarna. men ett steg på vägen hade ju varit att kunna springa mer än 1 km utan att dö på kuppen. Martin tyckte att jag skulle besöka en doktor om det inte släpper snart. Kanske har brist på något eller så.

Var en händelserik helg, den som va. Surtematch och trevligt sällskap på kvällen på lördagen. Simning, Liseberg och hockey på söndagen.

På lördag är det lite fest med laget. Får se hur sent det blir, funderar på att åka på tävling på söndag. Känns som att det är dags. Träningen gick super i tisdags trots att vi var lite ringrostiga.

Nä.. pallra mig iväg till skolan var det. Skall hinna förbi Malin och lämna presenten från Grekland med. En flaska Ouzo. Vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback