Om tre timmar smäller det....

Hemma och laddar för match. Glad att vårat internet funkar igen. Typiskt att det inte fungerade igår när jag skulle lämna in självvärderingen i fysiologin. Så nu blir det att skicka in ett tomt svarsdokument. Svårt att folkusera på att plugga just nu.

Västerås står för motståndet idag. Två vinster mot dem på försäsongen, men idag är det ny match.

Träffade Pucko över en mkt trevlig lunch igår. Diskuterade, bland annat, att jag faktiskt inte över huvudtaget bryr mig om vilka vi möter längre. Förra säsongen hade jag stenkoll. Visste exakt vilka spelare som var bra/dåliga, hur dem spelade osv. Nu har jag ingen aning. Visst, jag vet vilka Karolina Widar och Amanda Wendelstig är, men jag lägger inte något fokus på det. Och efter matchen har jag inte den blekaste vilka som gjort motståndarnas mål. Det jag vill komma fram till är att det är väldigt skönt att bara gå in och köra, what so ever.

Träffade Surte coach på läktarn igår. Får hoppas mitt lilla tips kan hjälpa Surte att ta lite fler poäng. I really hope....

Nä, om jag skulle ta och packa väskan och börja förbereda mig lite för match kanske....
Idag är det dags för första målet... jag känner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback