Mina egna tankar....

Klockan 7 i morse stannade bussen vid Olskroken. Sjukt trött släpade jag med mig alla grejer mot spårvagnen, hemmet och sängen...
Väl hemma somnade jag på ungefär 5 sekunder. Vaknade halv 12. Känner mig fortfarande sömnig , nästan lite bakis. Tycker synd om alla som var tvungna att jobba idag.

Blev ju inga tre poäng mot Dalen, däremot ett. Alltid bättre än en förlust men en vinst hade inte varit helt orättvist. Enligt magget tyckte Dalen att dem var värda segern men jag är nog av en annan åsikt. En ass blev mitt eget facit. Målet kommer snart, jag känner det.

Det är verkligen höstrusk på utsidan. Skall dra mig mot stallet snart....Skulle ev ha åkt med Daniel till Varberg och kollat innebandy men eftersom dem e lite smått innebandytokiga i norra halland verkar det bli svårt att få biljett. Så det blir nog att se matchen från soffan istället.



Kommentarer
Postat av: Pucko

Haha, tack! om du känner för att göra lite Julkort eller nåt annat så är det bara att ringa! Grymt roligt att träffa dig idag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback