Inte tisdag men onsdag

En uppdatering per vecka.... så är prioriteringen just nu.

Det har hänt en del sen sist. Inte minst har jag spelat mina två första matcher i elitserien och gjort mitt första poäng. Sen att matcherna inte slutade som vi ville är en annan femma. Men vänta bara....om tre veckor när vi spelar nästa match så kommer det vara ett annat Pixbo på banan.

I måndags blev jag utvald för dopingkontroll när dessa trevliga nissar från RF dök upp som gubben i lådan. Lite nervöst ja, inte för att åka fast men för att behöva kissa i en mugg medans någon man inte känner tittar på. Men efter ett tag gick det iaf.... haha...

Just nu är vi ute på praktik igen. Har fått byta skola så nu är det Bohusskolan som gäller. Kollade i gamla skolkataloger som låg på kontoret i måndags. haha... va hittade jag inte där om gamla kort på Pettson, Kalle, Soffi, BM... ja er allihopa... sååå kul.
Mindre kul var att det var friluftsdag idag och på schemat stod det vandring. Liz och jag drog högvinsten och fick gå som sista person 2,5 mil. MIL. Fattar ni hur långt det är? Som tur var blev träningen på kvällen utbytt till föreläsning.

Ledig helg var det sagt. Bara fyra träningar. Yippi. Men jag skall allt kolla Surtes match ändå. Ingen kan stoppa mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback