A rainy day....

Trodde att vädret från igår skulle hålla i sig iaf en dag eller två, men vid lunch var det någon som släckte lampan över Göteborg och sen dess har det varit regn, regn och åter regn. Känns som klockan är sju på kvällen när den egentligen bara är strax efter 4.

Sitter och lurar på om jag ska träna eller ej idag. Har dragits med den här pissförkylningen i veckor, nu toppas den med att jag håller på att hosta upp lungorna. Blev , faktiskt på riktigt, jäkligt rädd förut. Kändes som om nån lagt nåt slags mjöl i halsen och när jag försökte andas mellan hostningarna bara kittlade det och jag fick ingen luft utan bara nåt annat i lungorna. illa.

Men till helgen är det ju turné och hur kul är det på en skala att åka 200 mil om jag inte ens får spela. Och tränar jag inte får jag ju inte spela, så enkelt är det. Så ni förstår nog vart det bär hän.

Hann med en hel del i helgen. After work plus bio i fredags. Patrik 1,5. Tyckte den var riktigt bra, även om man vid vissa scener fick kolla bort. Det blev för mkt så att säga.
Lördagen var jag istallet, red och fixade inför tävlingen på söndagen. Sen kolla jag Challengers-Färjestaden. En intressant och jämn match. Challengers vann i sudden efter att Färjestaden bränt minst fyra 2 mot 1 lägen med öppen kasse.
på kvällen var det lagfest  med tacos, swisch och singstar. Trevligt trevligt.

Tävlingen på söndagen gick strålande. Hon skötte sig alldeles utmärkt min lilla pålle. Hoppade vattenmatta och allt.... =)

Fick hoppa över min lektion i skolan idag. Fick ett trevligt samtal i lördags från Securitas. Vattenläcka i min lägenhet i Lunden. Tjoho. Så idag fick jag åka dit och öppna och prata med fastighetsvärden. Men det skall väl lösa sig. Virre skall nog inte vara utan kök allt för många dagar.

Väntar på min tacopaj.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback