Titta det snöar....

Det snöar igen. Trodde det skulle bli varmare igen den här veckan. Jag har fortfarande inga vinterdäck på bilen så varje gång man kör någonstans är det en risk. Dels för att åka av vägen och dels för att behöva betala dryga böter till farbror blå om man blir stoppad. Får nog ringa min kära far som nu är ehmma igen och boka en tid. Nej, jag är inte så bra på att byta däck själv. Iaf inte när dem är fastdragna med maskin.

Spellediga i helgen var riktigt skönt. Fast december kommer bli en lång månad med massa träningar och inte en enda match. Jag saknar att ha ett b-lag. Speciellt nu när jag inte har fått så mkt spelltid som jag önskat. Matcher som man kan spela utan press, egentligen bara för att det är roligt att spela innebandy. Förresten vi vann b-lagsserien med Surte förra året... var är min medalj?? ;-)

Det går inte så bra för Surte nu, under strecket. Mycket orättvist. Fick ett sms från min fd coach i lördags.
- Vi saknar dig.....
Det värmer skall ni veta. Jag saknar er med. Speciellt när jag såg filmen på
Jonnas blogg. Lisa for president.

Blev utgång i lördags. En kort förfest (jag var inte där förrän 22.20) med systrarna Hellström hos en IBF:are (vill hellre skriva RBK:are så att alla fattar) och sen ut på Lounge. Alla var där. Mina kära lagkamrater, iaf en del av dem, och Karin från stallet. Det var riktigt roligt....och lagom med dricka så jag mådde bra hela söndagen.

Nu har jag bakat och ätit scones. Skall börja göra mig ordning för en gymnastiklektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback