Icequeen

Jisses vad många nya inlägg det blir den här veckan. Nästan ett var dag...

Dagens lektion i skolan bestod av skridskor. Halva passet åkte vi teamåkning och halva passet spelade vi hockey. Vi är ett grymt team i våran klass men kanske inte just på konståkning.  Elin kämpade bra med att få alla att göra det hon planerat men sen kanske det inte blev exakt de rörelser hon tänkt sig....

Hockey var kanske lite mer min grej. Men jag vågade inte riktigt spela med dem stora grabbarna (lisa medräknad) utan höll mig på den lugnare delen. Gick ändå över förväntan. Jag som knappt kunde stå på skridskorna första lektionen kunde nu både finta, vända, stanna, "springa" på isen m.m. Så man kan ju iaf säga att jag har utvecklats. Rätt sjukt att man glömmer av att vara rädd för att ramla bara man får en klubba i handen.

När jag sen skulle skjuta på innebandyträningen kändes det som om jag hade en klubba av frigolit. Den vägde ingenting. Mycket konstig känsla. Och mycket trötta ben. Det tog mer än vad jag trodde, det där ispasset.

Imorgon är det redovisning av nätspel; volleyboll, badminton och pingis. Vi skall tydligen bli filmade med. INTE OKEJ. Jag vägrar bli filmad.... ytterligare ett moment att bli nervös över, det räcker med allt annat.

Några timmars sömn nu kanske...

XOXO // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback