Hets....

Den här veckan är galet uppbokad. Bara idag har jag tränat/varit aktiv i 7 h. Imorgon är det ytterligare 6 h och sen fortsätter det så ungefär hela veckan.
En vecka har jag varit borta från innebandyn och knaprat antibiotika istället. Hjälpte det tror ni? Inte ett skit. Men jag hostade iaf inte en ända gång i dag på innebandyn så det var väl kanske ändå ett framsteg. Trevligt att få en överraskning att vi under min "lediga" vecka bytt spelsystem.... igen. Så nu är jag vänsterforward igen. Känner mig lite lost... har ju trots allt varit center i nästan 3 säsonger nu. Men men... bara att gilla läget.
I helgen väntar Huddinge och Rönnby borta. Avresa tidig lördagmorgon och hemkost vid ett natten till måndag.

Helgen som gick ja.....
Mi häst skötte sig utmärkt på tävlingen i lördags och vi fick bla ett 3:e pris. Sen direkt till Annas fest....
man kan säga så här.... det var lugnt ända tills klockan blev runt halv två..... resten av natten resulterade i att söndagen inte var någon rolig dag. Längesen jag var så bakis.... Men kul var det =)

Var såklart och kollade Surte-Färjestaden på söndagkvällen. Min coachning lyckades ganska bra.... ;-) Surtevinst med 5-3.

Tillbaks till mitt RRD-pass. Imorgon skall jag kunna det utantill...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback