Grattis pappa!

Imorgon är det dags. Då skall jag få domen hur bra jag är som idrottslärare, hittills. Ska ha innebandy med en 9:e klass själv, och min VFU-lärare skall kolla på. Säga vad som är bra och dåligt. Äh det kommer gå bra. Bara inte L och E spårar ur.
Ledig helg.... och jag har inga planer. Får se vart det bär hän. Blir nog att kolla Challs-Pixbo imån iaf. Antingen tänkte jag kika på lite kläder innan (allum) eller så traskar jag hem till Arvidsson och dricker alkohol. Kanske både och om jag är effektiv i stallet och kommer hem i tid.

Sugen på att gå ut en sväng i helgen, någon?

Idag fyller min pappa 60. han och mamma har rymt hemifrån för att slippa bli grattad så kalaset får vänta.

Sing-a-long.... // C


Kommentarer
Postat av: Pucko

Jag ska ut för en gång skull. Med systrarna och några i laget. Kan ju fråga om jag kan ta med ett till Pucko=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback