Fredag kväll...

Det blir inte så ofta här längre... finns inte riktigt tid nu. Allt går i ett, så det är riktigt skönt med en ledig fredag kväll.

Vi vann båda matcherna i helgen. Tyvärr kändes resan för min del ganska bortkastad eftersom jag bara fick spela totalt tre byten under hela helgen. Man offrar ganska mkt för innebandyn och ibland funderar jag på om det verkligen är värt det. Samtidigt vet jag att när man får spela och vinner en match, gör mål eller sätter en go tackling på nån så är det så jäkla roligt.
Träningarna i veckan har varit roliga. Min femma har varit grym och jag har börjat göra mål igen, så som det ska va. Trots det blir det att starta matchen imorgon som avlastningskedja.... aaaa vad jag verkligen vill spela nu. Lovar att hänga en kasse om jag bara får chansen.

Vi har haft praktik den här veckan och har det nästa vecka med. Min och Lisas handledare är såååå dålig. Vi har inte lärt oss något av honom på hela veckan, möjligtvis hur man inte skall göra. Idag lämnade han oss med eleverna i hallen och gick upp till lärarrummet och fredagsfikade. - Ni har koll eller?
När han sen kom tillbaks så började han spela pingis med eleverna som skulle ha lektionen efter.

Längtar tillbaks till skolan och våra egna lektioner. En vecka kvar.
Sen var det det där med andra ämne. Det börjar bli dags att bestämma sig nu. Någon som har ett förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback