För första gången....

...slog jag sönder en innebandyklubba igår. Det är ändå rätt sjukt. Har spelat innebandy i 13 år (oh shit) och inte slagit sönder en klubba förrän nu. Och att det sen inte ens hände under spelet utan för att jag tog ut min besvikelse på klubban hör ju inte till saken....

Skall vara i skolan nu... är på väg. Väntar på att min ansikte skall se mindre ut som en svullen groda än vad det gör just nu... Igår var ingen bra dag.

Det "nya" med bloggar är tydligen att visa bilder på vad man har på sig varje dag. Funderade lite över hur min blogg hade sett ut om jag hade kört på samma grej. Ungefär så här tror jag:

Dag 1: Shorts- zone, t-shirt - zone, strumpor - zone, skor - adidas.
Dag 2: shorts - adidas, t-shirt - present, strumpor -intersport, skor - adidas.
Dag 3: Byxor - puma, t-shirt - zone, jacka - puma, strumpor och skor - adidas

osv.....

Jag använder nästan inga andra kläder än mina träningskläder. Det skulle vara på helgerna då och nån dag här å var när man för en gångs skull har en teoretisk lektion....

enough is enough...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback