Borde sova....

Helgen slut, suck.
Försöker dryga ut den så gott det går genom att inte gå och lägga mig men jag vet att jag kommer ångra det imorgon när jag vaknar, dödstrött.
Blev en lyckad kväll igår.... Skyndade från bussen, hem och bytte kläder och åkte sen med Pettson till Karlssons. God mat, god dricka och gott sällskap. Jag har saknat Surtefesterna!!!! Tyvärr gick klockan för fort, som vanligt.
Var i stan vid ett och mötte upp Pixbo på Lounge. Alex hade fixat så att alla fick gå före i kön och gratis inträde. Efter nån tinme eller två traskade vi vidare till Parkan där kvällen avslutades..... Blev en sen natt, eller tidig morgon kanske man säger.

Är arg för att jag lyckades sträcka mig på matchuppvärmningen. Även om jag kunde spela med lite hjälp av en linda så känns det inte bra idag. Jag som var så glad över att jag klarat hela hösten utan en ända sträckning. Kanske dags att skaffa värmebyxor nu. Varför inte utöka antal skydd på min kropp..... haha kommer va helt inpackad....

Har adventspysslat här hemma idag... riktigt mysigt faktiskt =)



oj vad skumma ögonen blev....aja.... en bild på nya klänningen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback