90210

Eftersom jag nu sett alla visade avsnitt av både One Tree Hill och Gossip Girl  fick jag söka efter något annat att stilla mitt american-highschool-series behov. Och vad är inte detta i allra högsta grad om inte nya Beverly Hills. Har nu tittat på det första (dubbel)avsnittet och jag kan bara säga.. I´m stuck. Kelly och Brenda presenterade sig redan i detta avsnittet, givetvis i nya roller. Nu väntar jag bara på att Brandon och Dylan ska dyka upp med.

Vi hade som sagt redskapsgymnastik i skolan igår. Johan tappade greppet om ringarna och föll med huvudet före ner i golvet. Det la lite sordi över resten av lektionen så att säga. Det mest sjuka, eller kanske borde säga tragiska, är min lärares kommentar när ambulansmännen var på väg att bära ner Johan, liggandes på båren med nackkrage helt faststabiliserad, till ambulansen.

- Du kan väl skicka ett sms sen.

Läkaren sa att Johan hade haft väldigt tur. Det som lika väl kunde varit en ryggskada eller förlamning för livet var bristningar i muskler, och svullna nack-och ryggkotor, plus utsträckta ledband i tummen.
Ibland undrar jag.

Jag skulle avslutat med att säga grattis på födelsedagen till Kalle, men tyvärr kommer det att vara den 26:e (00.07)när det här inlägget blir publicerat. Så grattis i efterskott =)

Jo men lite avundsjuk blev jag allt....

Kommentarer
Postat av: D:S

Vadå JAG hittade en ny serie?



Reality check!!!!!!!!

2008-11-26 @ 12:39:51
Postat av: Anonym

Tack tack Carro. Dyker du upp på lör? kram

2008-11-26 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback