Uppdaterad!

Nej bloggen är inte nedlagd. Men jag har inte orkat med att skriva här det senaste. Har varit alldeles för mycket som cirkulerat i mitt huvud. Det gör det fortfarande.

Jag har ett stort beslut framför mig, skall helst tas idag. Fast egentligen så handlar det ju bara om en lek... eller?
Att va med i nysatsningen och med alla underbara eller lämna tryggheten och ta den stora utmaningen som väntar? Det är frågan.... ni får vänta lite på svaret. Men det kommer nog snart.... times running out.

Pluggar regler till tentan imorgon. Softboll, ultimate, pingis m.m ... imorgon skall det sitta. Tur att jag iaf kan innebandyreglerna. Fast det står fel där.... Lärarna har tydligen inte stenkoll. Hempass till målvakt skall tydligen vara tillåtet igen...Eller så har dem glömt kolla om det finns några uppdateringar kanske.

På fredag reser Jonna till landet uppochner. Jag är inte alls avundsjuk. Hoppas du uppdaterar så att man kan få bli ännu mer ressugen här hemma. Resan kommer gå bra Jonnisen.. =)

Kommentarer
Postat av: Gääfet

Kommer bli en kanonsäsong i Surte, det kan du ju inte missa ;)

2008-05-14 @ 15:03:45
Postat av: Pucko

Mmm....hempass till målvakten. Det var tider det=)

Hoppas allt é bra?

Kramiz, och glöm inte "det finns många Puckon, men bara två original"

2008-05-14 @ 15:19:15
Postat av: Avdankad PRO:are

Vart funderar du på att ta vägen nu då??? SIS 4 EVER ju.... :)

Postat av: Jonna

hehe ja jag vet hoppas verkligen det kommer gå bra. Vad du än väljer så blir det bra=)

ehh nu har jag gått in i min lilla bubbla inför resan... kommer bli normal igen sedan när jag kommer hem=) hah

2008-05-15 @ 09:07:47
URL: http://jonnaahs.blogg.se
Postat av: Susanne

Vilken av dem? IBK el IBF??

Önskar dig all lycka!!! Kommer sakna dig, även om jag bara kommer finnas på läktaren...

2008-05-15 @ 09:43:48
URL: http://kallefjard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback