Things changes

Igår firade jag och Daniel 3 år tillsammans. Hujeda mig..... redan tre år.
Hade bestämt att vi skulle ut och äta och ha det mysigt. Men sen bestämde vi oss för att skjuta på middagen tills idag eftersom det är FREDAG och det betyder att Daniel är ledig imån.
Nu är planerna ändrade igen. Det blir grillning hos bror min, sen hockey på tv och så sover vi där. Passar bra när jag ändå måste vara i stallet innan åtta imorgon bitti.
Får ta en middag på stan en annan dag helt enkelt.

Nu har Jonna åkt.....vad jag gärna hade velat sitta på de planet i sätet bredvid. Men nej nej.... istället ska jag paddla kanot med klassen om 1,5 vecka. Kan bli hur kul som helst eller en en riktigt stor pina. Må vädergudarna vara med oss.

Idag har jag varit riktigt duktig och sprungit 8:an i Skatås. Är sååå stolt över mig själv. Det var ändå en trevlig runda. Innan när folk har sagt att dem hellre springer 8:an än 5:an har jag tänkt att dem måste va bra dumma i huvet. Men efter idag är jag nog beredd att hålla med. Jag har ju en tendens att stanna när det går uppför och här fanns inte så många ställen att stanna på....

Hakkeli är tokig. Fick just reda på att hon skall springa varvet imån. På ren vilja.... hmmm... tur att hon inte är som jag.. bara att önska LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Terre

Tacktack :) Äntligen!!

2008-05-16 @ 21:52:35
Postat av: Kalle

Grattis till tre år =)

2008-05-18 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback