These sunny days

Hade det här varit för en vecka sen hade jag skyndat mig ut i solen. Gick ut på balkongen en stund förut, men jag gick in igen. Man ska väl inte säga så men det var för varmt. Och efter två dagar med jättefint väder i en kanot känner jag mig rätt mätt på solen. Speciellt när det ska va jättefint väder hela helgen och jag vet att jag kommer vara ute då.

Det har varit en trevlig kanottripp. Bra väder, trevlig paddlingspartner och annat skönt folk. Kan inter låta bli att fundera över hur det hade varit om det hade ösregnat i två dar istället? Antagligen hade jag stannat hemma.

Har en fruktansvärd  träningsvärk i min rygg, och en del i axlarna. Men det går över. Somnade halv 10 igår kväll. Helt slut.
Idag har jag städat hela lägenheten. Dels för att det behövdes, dels för att Daniel skulle ha folk här ikväll som skulle sova över. Nu när jag är klar ringer han och säger att dem sover på hotell istället..... ååååååååååå. Men det är fint här iaf....

Varje eftermiddag störs "lugnet" på våran gata av en väldans massa studenter som skriker och tutar och låter...... Det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback