Regn...varför det?

Det var så mycket som skulle göras idag, jag hade inte behövt strålande sol men iaf uppehåll. Ah ja... det mesta kan väl göras ändå men det blir inte riktigt lika roligt.
Hade tänkt ge mig ut på en löprunda med Hakkeli. Får se hur det blir med det. Skall nog ringa och kolla läget där. Skall till stallet och rida... på den hästen som går att rida på.....
Var hos veterinären igen med den andra. Hon har nog hoppat för sista gången..... fanns inget större hopp ens hos veterinären att hon skulle komma tillbaks helt.. Men jag ger inte upp. Inte än. Men valborg blev en deppig kväll. =(

Imorgon bär det av till Lund för en tillställning med Daniels domarkompisar. Men för mig blir det en lugn kväll.....

På lördag är det tydligen upp till bevis.... börjar bli nervös. Men det skall bli spännande.

Daniel leker rörmokare i köket. Håller på att installera en diskmaskin. Skall bli otroligt skönt när det är klart.

Thats it for now.

Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

Ny blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback