Ett nytt kapitel

Har haft fullt upp sen i fredags, knappt varit hemma. Missade en rolig fest hos Gäfvert för att jag inte läste mailen förrän igår kväll. Attans.
Har varit på hästtävling hela helgen. Är nöjd med hästen, men resultatet kunde varit lite bättre. Taggad till tusen inför nästa helg och nästa tävling.

Ikäll börjar träningen med Pixbo. Möte i en timme och sen träning. Jag hoppas verkligen inte det är typ Coopers test  eller nåt liknande. Är fortfarande lite sliten sen förra veckan.

Har redan varit och kört ett pass idag. Har fått hjälp av en sjukgymnast med ett träningsprogram så att jag kan bygga upp min mage-rygg och baksidan låren. Kändes bra, men det var sjukt jobbigt.

En fullspäckad vecka det här med. På onsdag ska vi på paddling med klassen, övernattning i tält  m.m. Kan nog bli kul, hoppas på bra väder bara.

Vi har rivit en vägg här hemma. Blev lite annorlunda. Damm överallt. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback