Ekonomiskt oberoende hade varit skönt.

Helgen till ända..... suck.
Imorgon klockan 7 ska jag stämpla in på Dios. Pengarna behövs den här månaden när csn nästan uteblir...

Sista hoppträningen på ett tag imorgon kväll. Blir kanske den sista på väldigt läng för Björne, om jag har otur. Att kunna träna varannan måndag till hösten blir nog ohållbart om man ska ta en plats. För det är det jag har tänkt....

Det går en del rykten... Jag väljer att inte kommentera här förrän allt är klart.

Blir inte så mkt i skolan den här veckan verkar det som. Får ta och dubbelkolla tror jag. Verkar för bra för att vara sant. På fredag har vi iaf orienteringsdag i skolan. Roligt. Tänk om man ändå kunde få orientera på försäsongsträningarna. Då jäklar skulle jag springa.

Har målat hus idag... Och lite på mig själv.... haha....

SKönt att läsa att Jonnas flygresa gick bra.... härligt med uppdatering av bloggen från landet uppochner med. Keep on.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag var liksom tvungen att spekulera lite om dig på min blogg för jag tyckte att det var en spännande nyhet. Som skrivet: hoppas det går bra om det skulle bli så. Skulle vara riktigt kul att se dig i eliten!

Postat av: Sofie Karlsson

Go Carro, hur det än blir så hejar jag på dig :)

2008-05-19 @ 16:33:32
URL: http://suffeiruten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback