Vad hände där?

Så var även den sista b-lagsmatchen spelad. Vinst med 8-3 mot Partille. Tror Partille kommer få svårt i kvalet om dem inte har en annan målvakt att slänga in. Men jag hoppas givetvis på vinst.

Praktikperioden är även den slut för den här terminen. Jäkligt dåligt att vi endast får två veckor praktik på hela terminen. I stället för fler veckor får vi intressanta (?) föreläsningar att gå på i skolan. Jag har varit på en hitills och lärde mig ungefär ingenting. Kommer nog sakna ungarna i Surteskolan trots allt... kanske blir ett besök i rekryteringssammanhang tillsammans med innebandyn.

Skulle köpa ett par billiga skor idag och nåt billigt att ha på mig ikväll, fattig student som jag är. Visst... kom hem med ett par Lacoste skor för 1000 pix och en skjorta för 500. Vad hände? Skyller på överklassbruden LIsa ;) Du för med dig ett dåligt omdöme....

Men snyggt är det.

Ikväll väntar en sjurätters middag på Aveny no1. Ibland får man lyxa till det.

Kommentarer
Postat av: lisa

fan carro, jag är inte överklass nånstans. jag är überklass!! ;)
jag lovar du blir sjukt nöjd med skorna. tveka inte, våga båga!
jag sitter här och försöker dränka mina sorger i oboy. känns som mitt liv är över. fuck.

2008-03-14 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback