typ försov mig

Hade ju tänkt att jobba av några av mina timmar på Dios idag. Fem timmar ska jag sammanlagt vara där under veckan för att inkassera lite deg till våran lagkassa och troligen Båstad-kalaset. Men det gick inte så bra... vaknade klockan elva. Vad hände? Jag som aldrig vaknar senare en tio iaf. Och eftersom jag ska vara hos mamma vid halv 2 var det ingen större idé att åka dit.

Idag är sista lediga dagen, sista dan på "påsklovet". Jag kan inte förstå varför inte Göteborgs universitet precis som Chalmers kan komprimera ihop lite så att man får lov över jul och över påsk. För även studenter behöver vara lediga utan massa saker att plugga.

Skall hoppträna med hästen om några timmar. Får se hur det går, hur mkt jag kan vara med. Hon har ju fått lite ont i ryggen av sadeln tror jag. Men igår i snön kändes det rätt bra så jag chansar på att det går. Får ju ändå betala så då kan jag lika gärna åka dit. Imorgon kommer en gammal kompis till stallet som har utbildat sig till massör och ska kolla igenom henne.

Hittade lite sköna bilder från Bruksvallarna....

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback