Ny vecka

Det har varit en mycket bra helg. Middagen i fredags var sannerligen en upplevelse. Blev grymt imponerad av vår duktige servitör som hade grym koll på alla viner mm...
Många glas vin dock och vi var allt annat än nyktra när vi vinglade hemåt efter 5 h på restaurang.

Lördsagen bjöd på en grymt bra hockeymatch. Frölunda piskade Färjestad med 4-0 och det var en underbar stämning i borgen. Förutom mot domare Thomas Andersson... han var riktigt dålig.

För mig och Lisa fortsatte sen kvällen på Babar med några klasskompisar, den inre kretsen ;) Spöade Benji i både airhockey och basket. =) Fortsatte sen till Cheers där vi fick dricka lite gratis. Aldrig fel.

Söndagen var en bakissöndag. Riktigt sliten. Jag som hade tänkt mig en vit helg va onykter både lördag och söndag. Tur att innebandysäsongen är slut. Kollade iaf på Pixbo-Falun med Jonna och Pettson. En tråkig match. Sen blev det stallet med Jonna (!) och sen hem till mina föräldrar för att äta middag. Riktigt trevligt.

Idag har jag varit ledig. Har hälsat på mormor, fixat och pillat lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback