Mycket fest nu

Imorgon är det fredag igen... Det gillar vi. Ska till stallet på förmiddagen för att sen ha första passet i gymnastik i skolan. Verkar nästan som om jag är den enda som ser fram emot det. Men jag tror det kommer bli kul. Får återuppleva mitt liv som 12-åring. Då var jag nämligen truppgymnast i Pixbo GF. Vann t.o.m nån tävling tror jag.  Det trodde ni inte va?

På kvällen sen är det after work (eller school) med klassen. Kan bli trevligt så att säga.
Lördag väntar personligt samtal med tränarna och jobb på Dios med laget.
Söndag tävling med hästen.
Full rulle.

Blir en hel del fest framöver. Nästa helg åker vi till SÄLEN!!!! SURTE GOES SÄLEN!!!! Grymmmmmt!

Helgen därefter är det HARD ROCK fest. Missa inte för guds skull.

Och helgen efter det är det SM-finalerna i Stockholm. Det mesta är fixat nu.

Mycket att se fram emot. Vi bör´jar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback