Jag fortsätter dominera

Undrar om mina lärare i skolan tänkte som så att denna veckan då gör vi allt som Carro inte är bra på. Plockar ner henne lite... Hon ska fasiken inte tro att hon är nåt...

Efter tisdagens briljans i pingis fortsatte onsdagen nämligen med dans. Funk, vals, nån slags polkainspirerad dans och framförallt SALSA. Måste ändå säga att det gick ganska så bra ända fram tills salsan. Funk är faktiskt riktigt roligt. Stegen i salsa gick väl okej efter ett tag... tills jag skulle dansa med Olle. Han dansa nån blandning mellan vals och salsa och då gjorde jag det typ med. Det gick lixom inte att undvika. Men jag bjuder på det... ett gott skratt förlänger livet så nu kommer alla i klassen leva riktigt länge =)

Var rätt kul att kolla in Sirings moves i funken med.... haha.... och Gurras hoppvals och Jäverts megasteg....Listan kan göras lång.

Aja... nu är det långfredag iaf. Har varit på 6-årskalas hos Jesper, min brorsson. Det var trevligt att träffa alla och så fick jag ett påskägg av mamma. Snälla mamma.

Stallet tidigt imån med, sen ska vi på påsklunch och påskmiddag på Marstrand. Ska kolla hockeyn på kvällen med. HEJA FRÖLUNDA!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Torka tårarna sötnos, nästa vecka är det bollspel!!

2008-03-21 @ 21:54:00
Postat av: Terre

Nja, snygg och snygg, han såg bättre ut i verkligheten än på tv
i alla fall :)Fast ser ändå rätt bra ut.
Kul att du kollade matchen förut. Kan inte påstå att den var särskilt bra bara :P

2008-03-21 @ 22:03:32
Postat av: Kalle

Skönt med stöd på läktaren idag =) mera sånt!

2008-03-21 @ 22:22:49
Postat av: Pettson

Heja färjestad. Så jäkla gött att återigen piska dit dom jävla göteborgarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback