Guldhattar på

En ledig dag.... njutning. Fast jag har varit riktigt duktig. Har städat massvis i lägenheten och rensat min garderob. En hel ikeakasse full med kläder ska jag skänka till insamling. Dagens goda.

Fick rida i snön ikväll. Kallt först, till och med Gunsan frös. Men sen tyckte jag allt att det var ganska skönt. Är man en riktigt viking så är man ;-)

Junisarna tog guld i Dumleslaget. Grattis till er småttingar!! haha...

En vän är just nu på en bar med en annan vän.... intressant. Jag är grymt nyfiken... funderar på att gå dit och gömma mig i garderoben och tjuvkika lite...

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tyckte allt att jag skymtade dig där bakom black jack-maskinerna..? (a)

2008-03-24 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback