Glad Påsk eller nåt

Så var alla släktträffar över för den här helgen. Just nu känns det underbart skönt. Igår kalas för Jesper och idag påskmiddag på Marstrand.

Idag är sorgens dag..... Frölunda åkte ur slutspelet. Det känns i hjärtat..... Men vart fasiken var den där kämparglöden som dem visade senast i torsdags. Fart under skridskorna, fulllfölja tacklingarna och först på puckarna? Det gör ont i mig att skriva det men idag var faktiskt inte Frölunda värdiga att vinna. Snacka om hemmafördel i den här kvartsfinalserien.

I morgon är nog första morgonen på hur länge som helst som jag har en riktig sovmorgon. Jag kan sova tills jag vaknar. Och bara för det kommer jag vakna vid åtta. Jag lovar.

Funderar på att kolla lite på våra juniorer som spelar matcher imån i Dumleslaget. Men nu läste jag precis på Kalles blogg att laget är rejält desarmerat....låter ju lite trist. Kanske jag kan sno någons identitet och vara med? För det är väl ingen i innebandyGöteborg som vet vem jag är? Eller?

Kommentarer
Postat av: Liss

Nej, jag tror ärligt det är lugnt.. bjorkner who? och eftersom du tydligen ibland ser ut att vara i min ålder så blir det säkert inga problem! ;)

2008-03-22 @ 23:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback