Fullt ös medvetslös

En hel del att göra... det kan man ju säga. Och då är det ändå inte så mkt i skolan just denna veckan. Men en del lektioner, jobb, träningar, hästarna med mera så räcker tiden knappt till ändå.

Fast igår var det ingen träning och nu ikväll är det ledigt. Så jag ska inte klaga...

FAN.... Frölunda förlora i Karlstad igen. Fattar dem inte att dem måste vinna minst en match där...

Vi spelade bordtennis och minitennis i skolan idag. Tennisen gick bra, det satt kvar sen jag var liten. Men pingis asså... det är inte riktigt min grej. När till och med läraren börja skämta lite ironiskt på min bekostnad efter några omgångar rundpingis så kanske ni förstår attt jag inte var bäst i klassen direkt.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska inte vara så hård mot sig själv. Du hade bara lite otur med racketkvaliteten i pingisen =)

2008-03-21 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback