dagen efter och dagen innan

Det började bra iaf.... resultatet av festen med klassen igår är mycket bra. Det var sjukt kul hos Olle. DJ Björkner ersatte DJ Siring.... eller jag gästspela iaf.
Sen drog vi vidare till Cheers.
Jag måste vara världens bästa vän och lyssnare....
Men jag har så svårt att låta bli att bry mig, jag kan inte bara se på. Men va fasiken skall jag göra?

Idag var en mycket ansträngande dag... efter endast ett fåtal timmars sömn satte jag mig bakom ratten (!) och körde till Dios. 5 h jobb plus personligt samtal med tränaren. Jag var typ helt darrig så jag hade grymt svårt att få ihop den där jäkla mappen somn skulle vikas....
Men det var ett bra samtal. Sjukt hur någon annan kan formulera mina tankar perfekt när inte ens jag själv kan det.

Jag har en del i mitt huvud nu.

Imorgon väntar tävling med hästen. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Tvillingen

men du är fan typ världens bästa vän.

2008-03-29 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback