Busy day

japp.. det har gått i ett idag kan man säga....
Skola imorse med badminton och pingis. Pingis som jag är så hiiimla bra på. Badminton är iofs ganska kul men mindre bra för min axel.... känns en del nu. Invalido.
Sen en snabb lunch med Lisa och Siring för att sen bege mig till Dios och jobb hela eftermiddagen. Som om det nu inte räckte så stod det även ett möte med innebandylaget och efterföljande träning på schemat.
Det var ganska roligt att träna. Skönt att springa lite.

Imorgon tror jag att det är heldag i skolan. Suck.... för det är inga roliga saker imån. Dans och nån föreläsning tror jag.

Kalle....skön kommentar på mötet.... haha... tur du satt vid rätt sällskap så att säga =)

SÄLEN OM EN VECKA!!!!! TJOHOOOO!


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha, tur att det var du som satt där och ingen annan. Men iof om det inte vore du hade jag nog inte sagt det =)

2008-03-27 @ 18:07:04
Postat av: Gäääfet

Sagt vadå.... nu får ni tala om!!

SÄÄÄLEN HERE WE COME!
Ah!

2008-03-27 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback