Viva Espana

Man mår som man förtjänar.... japp. Men det kunde varit värre.
En trevlig tillställning igår. Bra drag och kul att träffa folk "privat". Och såklart väldans kul att träffa Pettson och Gäfvert.

Volleybollspel och förfest ute i Mölnlycke följdes av utgång på Trädgårn. Längesen jag var där, och jag förstod varför. Jag kände mig lite gammal. Men jag träffade Daniel från klassen och både Annie och Fizzie, mina stalltjejer från längesen.  Så det var roligt ändå....

Har varit på två kalas idag... ätit massa gott. Tittat på lite båtar på Marstrand. Full rulle nu när Match Race drar igång.

Idag är det endast två veckor kvar tills vi befinner oss på Mallis. =)

Drygt en timme kvar till matchstart Spanien - Tyskland.

Kommentarer
Postat av: Pettson

Himla, himla glad att du kom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback