Tredje försöket nu då...

Det här är det tredje inlägget jag skriver idag. Får se om jag hinner publicera innan allt försvinner....

Sitter i soffan och luktar sådär gott. Borde kasta mig in i duschen. Det stod innebandy på schemat idag. Så jäkla skönt att slippa spåret en dag iaf. Sen gick det väl som det gick. Ringrostig??? EH JA! Det var förhoppningsvis det sista min X3M klubba gjorde...får väl tacka för lång och trogen tjänst.

Helgen blev en bra helg. I fredags blev det middag och fotboll hos bror min med familj. På lördag kom Mari på besök från skåne. Kollade matchen på Hard Rock, käkade kinamat och tog en cider på O´learys. Sen mötte jag upp Sandra och Virre på Avenyn. Gick till Björns Bar. Mysigt ställe. Och himlans trevligt att träffa riktigt folk =)

Blev hemgång runt ett eftersom jag skulle upp tidigt och åka på hästtävling. Första klassen gick superbra. Gunsan skötte sig utmärkt och det blev en 4:e plats. Endast fyra tiondelar från segern..... Den andra klassen har jag redan glömt. men det var en blandning mellan oflyt och en alldeles för stark häst.

Imorgon skall jag vara med Jesper 6 år på hans fotbollsskola i 5 timmar. Det kommer bli spännande. Jag får nog ta med en bra bok.

Hasta la vista.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Blir det zoneklubba nu då? :)

Postat av: Anonym

Okej, spännande:) Klart du saknades, och jag hoppas att du saknade själv att du inte var där :) Även fast det är försäsong :)Haha



KRAM

2008-06-17 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback