Sjuk igen

Jag kunde inte hålla mig igår så jag va med på hela träningen. Får betala för det idag. Har ont i halsen igen... Suck. Att man aldrig lär sig. Så jag missar dagens träning.
Hoppas på att vara frisk till morgondagens.

Det var inte så hemskt att spendera 5 timmar på en hård träbänk vid sidan av en fotbollsplan trots allt. Tiden gick ganska fort. Tyckte väldigt synd om tränarna, tre max 15-åriga killar som inte hade särskilt bra koll på någonting. Jag är väldigt glad över att det inte regnade idag.

Det blir nog en midsommar i Strömstad. Förhoppningsvis, med hästar och allt. Jag minns midsommar för 3 år sen. Ute på en liten ö i Göteborgs  södra skärgård. Massa goa människor och strålande väder hela helgen. Hade gärna gjort om det.

Imorgon gäller det. Vinna eller försvinna för Zlatan och co. Det skulle bli väldigt tomt om Sverige åker ur.

Jag känner mig utanför, men det är ett val jag gjort. Jag är medveten om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback