Sanningen kommer fram

Så var även midsommar över.... tiden går ruskigt fort. Har varit i Strömstad och tagit det lugnt. Men det är alltid lika skönt att vara där och alltid lika trist att åka hem.

Har äntligen fått jobba lite... imorgon blir tredje dagen. Dagarna har gått fortare än det brukar även där. Skulle åkt till stallet nu efter träningen men jag orkade helt enkelt inte. Tur att jag har världens bästa mamma som har fixat allt idag.

Träningen gick inte bra alls. Knappt jag tog mig runt 8:an idag. Fattar inte varför det känns så tungt. Fick springa själv där i ingemansland.. mellan alla hurtbullar och målvakterna. Inte ens ipoden som sällskap...

Varför är tjejer så jävla löjliga??? Hade det varit killar så hade dem aldrig betett sig så. Jäkla dagisnivå. Det är väl nu det visar sig vilka som är ens riktiga vänner.

Jag är inte bitter, bara besviken.....

Kommentarer
Postat av: Kalle

Detsamma vännen. Kramen var välbehövlig och värmande, tack för den! Kramar på dig!

2008-06-23 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback