Jag kom inte sist!!!

Inte ens näst sist... eller tredjen sist. Jag hade faktiskt hela fyra stycken bakom mig när jag sprang i "mål" efter ett varv på 8:an i Skatås. Yeah.

Känns bättre efter idag. Så det ska nog bli bra det här. Men jag saknar alla surtisar. Tur att jag träffade några av dem på jobbet idag =)

På torsdag tar Pettson studenten. Liten blir stor. Då får jag träffa fler surtisar.

Imorgon är sista skoldagen. Den börjar med orienteringstenta. Jag har pluggat otroligt mycket så jag kommer ha alla rätt. Gött. Sen ska vi spela fotbollsmatch och långboll mot a-gruppen. Tråkigt för A som kommer att förlora. Kvällen kommer sen spenderas i Slottskogen med diverse alkoholhaltiga drycker m.m. Sista kvällen med gänget.



Kommentarer
Postat av: Jessi

lycka till med orienteringstentan :)

Postat av: LIA

lycka till på tentan! Har du ett gott smootierecept att dela med dig av? Skriv det gärna till mig...hälsningar Lia :)

2008-06-02 @ 22:08:37
URL: http://LiasHome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback