Inte mkt gjort

Vaknade i morse helt tjock i halsen. Som befarat efter att jag kört hela träningen igår trots att jag kände mig hängig. Men träningen gick ju bra iaf. Missade tyvärr dagens träning då....freebandy och allt va det var inplanerat. Ah ja... zorro är inget för mig ändå.

Har inte ansträngt mig allt för mkt idag. Sov till 10, läste tidningen och kollade Hem till Gården på 4:an. Då är det illa. Strosade sen ner på stan för att få lite saker gjorda. Gick till MAcStore för att få hjälp med att få tillbaka korten från min Ipod till datorn. Fick lite tips. Daniel fixar nu så vi får se hur det funkar.
Gick till skolan för att få intyg på att jag tentat av humanbiologin, men när jag äntligen fick tag på tanten visar det sig att hon ändå inte kunde hjälpa mig utan det skulle kursledaren göra. Suck.
Jag httade iaf ett nytt spänne till min bikini så nu kan jag(eller mamma) laga den igen... Det var dyrt. Hela 4 kr.
Jag hälsade på Malin också på Frisörcenter. Dock utan att bli klippt idag. Tar det en annan dag fast på hemmaplan. Passar min ekonomi lite bättre.

Den vanliga dagsturen till stallet avklarades också. Som tur var behövde jag inte rida idag.

Trött på att gå hemma... fattar inte hur folk fixar att ha så här lite att göra varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback