Heja Sverige!!!

Kom ganska nyss hem från träningen. Sitter och kollar på Frusna män söker kärlek. En av norrlandspojkarna var hemma och hälsade på hos en av flickornas föräldrar i Stockholm. Han blev hämtad i en Hummer. " Det tror jag imponerar på honom, det tycker han nog är roligt att åka". Efter besöket säger mamman i familjen att han va ju trevlig. Social och rolig. Inte alls så där dryg som norrlänningar brukar vara. HALLÅ???? Det är väl fasiken inte norrlänningar som är dryga. Folk från hufvudstaden är väl de som jag iaf anser dryga.....

Sprang massa intervaller och stegisättningar och liknande idag. Fast det var inte såna där vanliga intervaller som jag alltid sprungit innan utan det här var faktiskt lite roligare, lite lättare mentalt att springa.

Sveriges intåg i EM-slutspelet slutade ju i bravur. Forza Zlatan! Spatserade ner mot Avenyn för att kolla på matchen med alla andra patrioter. Fotbollsfest minst sagt. Kollade första halvlek inne på Hard Rock. Andra halvan hemma från soffan. Tröttnade på att inte se ett dyft av matchen och att höra matchen refererad av en tjej i 22-års åldern med världens jobbigaste röst.

Det känns som om jag går och väntar på nånting. Jag har ingen aning om vad det skulle vara. Det kanske rent av bara är rastlöshet. Hade hoppats få jobba hela denna veckan men det har inte blivit något hitills. Kommer bli en fattig månad i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback