Breath with no air

Jag har just ätit världens goaste lunch. En ask perfekta jordgubbar. Det kan inte bli bättre....
Klart... jag är väl fortfarande lite hungrig, men middagen ska ändå lagas snart så jag klarar mig.

Håller på att tvätta här hemma. Är ju bortskämd med tvättmaskin i lägenheten, men nån gång ibland måste alla handdukar och lakan tvättas och det får göras i stora tvättstugan med torktumlare och allt. Jag har väl haft roligare.

Under midsommar kom vi fram till att jag kommer att träffa på min granne från landet i hallarna under säsongen. Han är nämligen tränare för Rönnbys damer. Kan ju bli intressanta möten där emellan.

Ikväll är det träning med StarCamp igen. Är glad att vi ska vara i hall idag då prognosen på gräspollen är Hög.



Håller tummarna för världens finaste....

Kommentarer
Postat av: Pettson

Jag håller tummen, det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback